Persbericht-Plaatsen.nl

Rate this post

Persbericht plaatsen is geheel gratis en eenvoudig. U kunt hier je eigen persbericht plaatsen als bedrijf zijnde. Door uw persbericht of artikel op onze website te plaatsen verhoogt het uw pagerank en komt u hoger op in Google. Persbericht plaatsen is alleen bedoeld voor bedrijven. Door uw bericht door te linken aan een van de ‘Social Media’ maakt u, uw website bekender op het web. Door uw eigen bericht een ‘like’ of ‘share’ te geven komt uw bericht op Facebook. U kunt uw bericht ook doortwitteren. Als uw persbericht goed genoeg is zal deze zelfs op onze facebook pagina verschijnen.

Wilt u nu een persbericht schrijven meld je dan nu aan!
De voorwaarden vind u hier.

Wat is PageRank?

PageRank is een methode om pagina’s te ordenen in Google. Een hogere PageRank krijgt u als u aan ”linkbuilden” doet. Door te linkbuilden hebben beide websites er profijt van, beide komen namelijk hogerop in Google

Social Media

Social Media is in het heden erg belangrijk geworden, men maakt reclame op Facebook of Twitter. Omdat wij weten dat het belangrijk is hebben wij keuze toegevoegd om uw persbericht door te linken naar een van de Social Media:
– Linked In
– Facebook