Hoe werkt het?

Door u aan te melden kunt u eenvoudig een persbericht schrijven en plaatsen op Persbericht-Plaatsen. Uw persbericht wordt gecontroleerd door een van onze beheerders en na goedkeuring zal uw persbericht geplaatst worden. Persberich-Plaatsen werkt met een gemakkelijk systeem, dat goed geoptimaliseerd is namelijk WordPress.
Als u eenmaal ingelogd bent met uw gebruikersnaam en wachtwoord, klikt u in de linkerkolom in WordPress op “nieuw bericht. Vervolgens kunt u gemakkelijk uw persbericht maken en daarna eventueel foto’s aan toevoegen. In de rechterkolom kunt u een passende categorie aanvinken en maximaal 3 bijpassende tags uitkiezen. Als u op “inzenden voor review” klikt zal uw bericht naar een van de admins gestuurd worden, nagekeken en na goedkeuring geplaatst worden. U kunt uw bericht naderhand aanpassen, maar deze zullen ook eerst goed gekeurd moeten worden.

 

Let op! Pas na goedkeuring zal uw persbericht op de website geplaatst worden.

 

Voorwaarden:

– Het bericht mag maximaal 3 links bevatten
– Het plaatsen van een logo is toegestaan
– Het geplaatste bericht moet voornamelijk in het Nederlands zijn geschreven (enkele buitenlandse termen zijn toegestaan)
– Het toevoegen van tags is toegestaan
– Het bericht moet minimaal 350 woorden bevatten
– Het bericht mag maximaal 1000 woorden bevatten
– Het bericht moet aan minimaal 2 categorieën toegevoegd worden
– Het bericht mag maximaal 1 plaatje bevatten
– Het bericht mag geen aanstootgevende teksten en/of foto’s bevatten
– Voordat uw account wordt goedgekeurd dient u een link naar onze website geplaatst te hebben

 

Tips voor een goed persbericht:

1. In de lead antwoord geven op de 5W’s en H: wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe.
2. Geen reclametaal, maar zakelijke teksten
3. Geen spellingsfouten
4. Noot voor de redactie: adresgegevens, foto’s, contactpersoon
5. Schrijf de tekst in actieve vorm
6. Details in de 1e alinea
7. Persbericht is actueel
8. Maak duidelijk dat het een persbericht is

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.