Uw telefoongesprekken uitbesteden. Dat kan heel makkelijk!

Kantoormedewerkers zitten per dag gemiddeld 2 uur aan  de telefoon. De telefoon is en blijft een belangrijk communicatie middel. Ondanks de moderne communicatie middelen is het telefonisch contact met de klanten belangrijk. Telefonisch contact is snel, makkelijk en veel duidelijker. Het is daarom van belang dat telefonisch contact goed wordt behouden met de klant. Als bedrijf moet u ervoor zorgen dat u altijd de telefoon op neemt. Helaas komt het wel eens voor dat alle telefonisten in gesprek zijn, dat er een telefoniste afwezig is of dat er tijdens de lunch pauze niemand kan opnemen. U kunt natuurlijk meer telefonisten inschakelen en meer betalen. Dit is niet nodig. U kunt namelijk gebruik maken van een antwoordservice. Een antwoordservice is een telefoonservice die voor u de inkomende gesprekken kan beantwoorden wanneer uw telefonisten niet bereid zijn om te kunnen opnemen. De telefoonservice noteert een terugbel notitie. Zo hoeft u niet meer bang te zijn dat telefoontjes van klanten niet opgenomen kunnen worden. Het is namelijk belangrijk dat de contact tussen u en uw klant goed is. Het altijd opnemen van de telefoontjes is een goed teken voor de klant. Zo staat u altijd klaar voor elke beller.
Vele bedrijven maken gebruik van een telefoonservice. Zo kunt u bijvoorbeeld denken aan een huisarts. Het is gebleken dat huisartsen vaak telefonisch slecht bereikbaar zijn. Zij moeten in noodgevallen binnen 30 seconden de telefoon opnemen maar helaas lukt een kwart van de Nederlandse huisartsen dit niet. Huisartsen hebben vaak een lage telefoonbezetting omdat er weinig mensen werken bij een huisarts. Een telefoonservice is voor hun dan een goede oplossing. Zo worden alle telefoontjes, ook de spoed telefoontjes opgenomen. Niet alleen voor huisartsen is een telefoonservice een goede oplossing. Vele andere bedrijven kunnen ook een telefoonservice gebruiken. Zoekt u voor uw bedrijf nog een telefoonservice kijk dan op www.telefoonservice-vergelijken.nl om de beste telefoonservice in te schakelen.