Wij van R&M richten ons op het notuleren van bijeenkomsten, congressen en vergaderingen. Wij zorgen er gestructureerd voor dat de verslaglegging professioneel afgehandeld wordt door onze secretaresse service. Eventueel kunt u ook een beroep op ons doen bij ziekte of vakantie van uw eigen secretaresse, uiteraard spreekt het vanzelf dat onze secretaresse service garant staat voor een professionele vervanging van uw eigen secretaresse. Het secretariaatswerk, uitgevoerd door onze secretaresse service, bestaat voornamelijk uit het realiseren van uiterst diverse administratieve taken, waaronder:
- Het notuleren bij vergaderingen.
- Het beantwoorden van e-mails, fax en telefoongesprekken, oftewel telefoonservice
- Het voorbereiden, organiseren en ondersteunen van het werk van een overste.
- Het uittypen van offertes, brieven en verslagen.
- Het organiseren van congressen, bijeenkomsten etcetera.
- Het antwoord geven op vragen over organisatorische punten.
- Het archiveren van documentatiemateriaal.
- Het bijhouden van de agenda door middel van het noteren van afspraken en data.
- Het contacteren van klanten of patiënten om vervolgens afspraken te maken.
Bent u geïnteresseerd neem dan contact op met onze Secretaresse Service.
Informatie opvragen over onze Secretaresse Service?