Hilversum – Om de kwaliteitsbeleving van haar klanten te meten heeft City Box, Nederlands grootste self-storage aanbieder, gekozen voor de Klantcontact Monitor.
Met 23 vestigingen verspreid door Nederland biedt City Box altijd een flexibele opslagruimte in de directe omgeving. Alle spullen kunnen schoon, droog en veilig opgeslagen worden.
‘City Box heeft veel en verschillende klanten, maar streeft in iedere vestiging naar een hoge klanttevredenheid’, zegt algemeen directeur Jan van der Kleij. ‘De lat voor wat betreft kwaliteit van dienstverlening leggen we hoog. We vinden het heel belangrijk om precies te weten wat klanten vinden. Als organisatie willen we continu zicht hebben op de tevredenheid over alle kanalen’, aldus Van der Kleij. ‘Een klant oriënteert zich meestal eerst via onze website, waarna hij telefonisch of per e-mail contact zoekt, om vervolgens een vestiging in de buurt te bezoeken. City Box heeft voor de Klantcontact Monitor gekozen omdat deze de gehele customer journey continu in beeld brengt’. Van der Kleij: ‘Hoewel we al een ruime 8 scoren, streven we naar een 9. Met de inzet van de Klantcontact Monitor kunnen we zien waar en hoe we onze service moeten verbeteren om dit te bereiken. We zijn erg tevreden over de snelheid en het commitment van de organisatie. De implementatie verliep vlekkeloos en als we maatwerk willen is het binnen een dag voor elkaar.’
Hirschel Hessel van De Klantcontact Monitor: ‘ Met de Klantcontact Monitor kan City Box op ieder moment een vinger aan de pols houden, waardoor het management direct kan bijsturen als dat nodig is.’
Over de Klantcontact Monitor.
De Klantcontact Monitor is een direct customer feedback instrument dat voor vele organisaties (profit en non-profit) tevredenheid, NPS en de stemming op social media onderzoekt en direct rapporteert in een online dashboard.